Winey.pl

  • Home
    • Polski
    • Français
    • Italiano
    • Castellano
  • English
  • Polski
  • Français
  • Italiano
  • Castellano
  • Privacy
    • Prywatność
    • Confidentialité
    • Privacy
    • Privacy
  • Contact
    • Kontakt
    • Contact
    • Contatto
    • Contacto
  • Polish Blogs About Wine

Wino w sieci – pozycjonowanie 6

28 June 2015 by Andrzej Szadkowski Leave a Comment

Mamy, więc, adres, strukturę, elementy statyczne (przy okazji statycznych stron, w których ukrywa się prawne zaplecze legalnie istniejących inicjatyw, doradzam nieustanną konsultację z zaprzyjaźnionymi prawnikami znającymi się na rzeczy, bowiem zmiany w przepisach galopują, a u nas ciągle obowiązuje wykładnia: “nieznajomość prawa szkodzi“). Chciałabyś, jednak, aby witryna twoja przysparzała ci automatycznie znakomitych klientów, a więc, aby ciągle była na pierwszych miejscach w wyszukiwarkach. Najprostszym, w twoim przypadku, sposobem jest codzienne tworzenie artykułów na temat win, jakie masz na półkach. Odpowiesz mi, że przecież masz już to w katalogu będącym podstawą sklepu internetowego. Doskonale zdaję sobie sprawę z faktu, że firmy oferujące oprogramowanie pod sklepy internetowe reklamują takie oprogramowanie jako przyjazne dla SEO, jednakże chodzi o to, że strony katalogu nie mają w istocie bogatej i oryginalnej treści. Sklep internetowy prezentuje trochę bezmyślnie katalog produktów uzupełniony o ceny (mimo iż dla niektórych cena jest elementem najistotniejszym), a przecież w blogu szukamy treści oryginalnych, niekiedy prowokujących, a słynny robot Pana Gugiela takie treści premiuje. Dlatego też, oprócz listy wyrobów i cennika, opisz każde wino z osobna, każdemu przeznaczając oddzielny artykuł, a tytułem tego artykułu niech będzie po prostu nazwa wina uzupełniona rocznikiem i krótką notką, na przykład: “Oszałamiająca Cimarosa Limited Edition  Shiraz 2010“. Jeżeli każdego dnia napiszesz inny artykuł, umieszczając go w odpowiednio posegregowanych kategoriach i opatrując w słowa kluczowe oraz tagi, zauważysz, że Pan Gugiel po dwóch miesiącach twój blog zacznie traktować jak wyrocznię, a klient, który wpisze w wyszukiwarce hasło: “cimarosa limited edition shiraz”, z pewnością na pierwszych miejscach napotka twój artykuł, przeczyta go, znajdzie adres sklepu, uzna, że cena jest interesująca i wino kupi, a przecież o to chodzi. Jeżeli w dodatku umiejętnie umieścisz w tekście słowo kluczowe “oszałamiająca”, użyte w tytule, masz szansę, że dzięki temu słowu na twój artykuł trafią i inni klienci, mniej zainteresowani winem, a bardziej oszołomieniem.

Pamiętaj tylko, artykuły powinny być twoje, oryginalne i powinnaś pisać je codziennie,  bowiem najlepiej zbudujesz własną sieciową pozycję uporczywością. Z winami jest tak, że niepowtarzalność każdego z nich ukrywa się w nazwie i dzięki temu nazwa wina występująca w tytule artykułu jest wystarczająco silnym elementem wyróżniającym (niektóre blogi o winie, tworzone przez speców od SEO, stały się popularne właśnie dzięki świadomości tego faktu. Można w nich znaleźć tytuł z nazwą wina, zdjęcie, cenę i prawie wcale tekstu, a mimo to już sam tytuł, jako długa fraza kluczowa, wynosi je na pierwsze miejsca w wyszukiwarkach, mimo że odwiedzający te blogi narzekają potem na brak spodziewanych literackich wrażeń). Znajdź własny sposób na opis poszczególnego wina i umieść to w artykule. Największą siłą Worpressa jest – właśnie – możliwość lansowania swojego wkładu i jeżeli wkład ten jest ciągle inny, codziennie coraz aktualniejszy, sukces jest pewien. Inna sprawa, co z takim sukcesem można zrobić, lecz o tym w następnych odcinkach.

Share this:

  • Tweet

Filed Under: polski

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS w12zdaniach

We help Ukraine

My Pleasant Wine in February 2022

Tombacco Aglianico del Beneventano IGT 2020

Why donate?

about wine in the world

  • - Wine Spectator |
  • - VinePair Blog |
  • - WineBusiness.com |
  • - Wine Industry Advisor |
  • - Wine Folly |
  • - Vivino Blog |
  • - Natalie MacLean Blog |
  • - Vinography |
  • - Emmanuel Delmas |
  • - Wojciech Bońkowski |
  • - The Academic Wino |
  • - En Magnum |
  • - Fernando Beteta, MS |
  • - The Wine Wankers |
  • - Tim Gaiser, MS |
  • - Wineanorak |
  • - The Jordan Journey |
  • - Sip on this Juice |
  • - Tim Atkin, MW |
  • - Wine Lovers-Barcelona |

Our friends

  • - www.online-tlumaczenia.pl
  • - www.lokoz.com

#winey.pl

Webmaster: 2021 @ winey.pl

  • Home
  • English
  • Polski
  • Français
  • Italiano
  • Castellano
  • Privacy
  • Contact
  • Polish Blogs About Wine

Copyright © 2022 · Agency Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in

Go to mobile version