winey.pl

  • Home
    • Polski
    • Français
    • Italiano
    • Castellano
  • English
  • Polski
  • Français
  • Italiano
  • Castellano
  • Privacy
    • Prywatność
    • Confidentialité
    • Privacy
    • Privacy
  • Contact
    • Kontakt
    • Contact
    • Contatto
    • Contacto
  • Polish Blogs About Wine

Wino w sieci – pozycjonowanie 4

5 March 2015 by Andrzej Szadkowski Leave a Comment

Pan Gugiel, który pilnuje porządku w sieci (według swojego uznania widzi taki porządek, ale to już inne zagadnienie) posiada różne małe duszki (nazywany niekiedy algorytmami), które buszują po naszych stronach i oceniają je, co skutkuje określonym trybem promowania strony w wyszukiwarkach. Jest tam Panda i Pingwin, Pirate Update, no i Thin Content, na który chciałbym, właśnie, zwrócić uwagę, bowiem tworząc stronę poświęconą sprzedaży wina trzeba zdawać sobie sprawę z ewentualnych konsekwencji. W sieci nic nie umyka Pana Gugiela uwadze, dlatego lepiej, już w fazie tworzenia, unikać pułapek.

Sam doradzam, niekiedy, maksymalną zwięzłość, a w przypadku stron dla małych biznesów, nawet ich plakatowość. Wynika to z tego, że większość naszych czytaczy i odwiedzających nie ma czasu na „głęboką” eksplorację, a ekrany tabletów, czy smartfonów nie tolerują stron zapchanych grafiką i treściami. W ogóle przegadanie nie opłaca się i basta. Tymczasem duszek Thin Content, zajmujący się stronami z małą ilością unikalnych treści, karze właśnie za zwięzłość (ale, czy naprawdę, za zwięzłość?). Jak pogodzić skrajności? Co zrobić, aby twoja strona szybko i łatwo otwierała się i przekazywała niezbędne informacje w nowoczesnych urządzeniach, a jednocześnie była unikatowa, co, z pewnością, zachwyci duszka Thin Content i uratuje twoją obecność w wyszukiwarce? Czego, więc, nie lubi duszek Thin Content? Ano: ubogich partnerskich stron internetowych, stron wejściowych, zwykle przekierowujących dalej, stron zawierających treści „zapożyczone” z innych źródeł internetowych, stron wyświetlających treści generowane automatycznie (przy okazji wypada zadać pytanie, jak duszek reaguje na portale sklepowe, gdzie, z natury materiału, treść jest uboga i – zwykle – generowana automatycznie?).

Napisałem, kilka tekstów wcześniej, że współczesność narzuca pośpiech i powierzchowne traktowanie treści, a więc nakazuje zastosować dobór technik doskonale mieszczących się w pośpiechu i powierzchowności. Zgodnie, jednak, z logiką duszka Thin Content nawet pośpiech i powierzchowność powinny być traktowane z należytym zaangażowaniem, jako że życie najgorzej ocenia działania wykonywane „aby zbyć” i bez należytej świadomości.

Share this:

  • Tweet

Filed Under: polski

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Why donate?

about wine in the world

  • - Wine Spectator |
  • - VinePair Blog |
  • - WineBusiness.com |
  • - Wine Industry Advisor |
  • - Wine Folly |
  • - Vivino Blog |
  • - Natalie MacLean Blog |
  • - Vinography |
  • - Emmanuel Delmas |
  • - Wojciech Bońkowski |
  • - The Academic Wino |
  • - En Magnum |
  • - Fernando Beteta, MS |
  • - The Wine Wankers |
  • - Tim Gaiser, MS |
  • - Wineanorak |
  • - The Jordan Journey |
  • - Sip on this Juice |
  • - Tim Atkin, MW |
  • - Wine Lovers-Barcelona |

Our friends

  • - www.online-tlumaczenia.pl
  • - www.lokoz.com

RSS w12zdaniach

  • Ukraiński dylemat

#winey.pl

Webmaster: 2021 @ winey.pl

  • Home
  • English
  • Polski
  • Français
  • Italiano
  • Castellano
  • Privacy
  • Contact
  • Polish Blogs About Wine

Copyright © 2023 · Agency Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in

Go to mobile version