winey.pl

  • Home
    • Polski
    • Français
    • Italiano
    • Castellano
  • English
  • Polski
  • Français
  • Italiano
  • Castellano
  • Privacy
    • Prywatność
    • Confidentialité
    • Privacy
    • Privacy
  • Contact
    • Kontakt
    • Contact
    • Contatto
    • Contacto
  • Polish Blogs About Wine

Wino w sieci – pozycjonowanie 3

1 March 2015 by Andrzej Szadkowski Leave a Comment

Zakładając, że chodzi ci tylko o wypromowanie sklepu z winami hiszpańskimi w Białymstoku, powinnaś wybrać sposób dotarcia do najbardziej interesującej grupy klientów. Twoja strona w Internecie ma docierać tam, gdzie chcesz, by dotarła i ma przekazywać tylko takie treści, które uznałaś za niezbędne. Nie będziesz, przecież, reklamować filozofii Leszka Kołakowskiego, ani pisać o walczących w Donbasie. Twoja witryna powinna, w całości, podporządkować formę treści, a zasadniczym przekazem powinno tam być: gdzie sklep się znajduje, co można w nim kupić, no i za ile, (chociaż, możesz zechcieć cenę ukryć, na tym etapie, po to, by pozostawić ją rzeczywistemu klientowi przychodzącemu do sklepu – jeżeli wyspecjalizowanej konkurencji w Białymstoku nie masz, lepiej ceny zachować do kontaktu osobistego). Twoja witryna, więc, ma być, w istocie, plakatem, z tłem złożonym z opisów poszczególnych win, które można znaleźć na półkach.

Powinnaś, także, zastanowić się nad tym, w jaki sposób witryna dociera do odbiorców. Inne są zasady konstruowania strony, jeżeli jest ona oglądana na dużym monitorze komputera przez osoby mające sporo czasu i mogące ten czas poświęcić na czytanie dużych kawałków tekstu, inne, natomiast, jeżeli stronę zechcą oglądać odbiorcy na monitorach tabletów, czy smartfonów, pospiesznie, między jedną kanapką, a drugą, w autobusie, pociągu, w metrze (w Białymstoku, co prawda, metra nie ma, ale…). O wszystkim tym powinnaś wiedzieć, już, w chwili narodzenia pomysłu. Po prostu, w każdym momencie budowania marketingowego wyobrażenia musisz świadomie stosować takie środki, jakie najlepiej nadawać się będą do osiągnięcia zamierzonych celów.

Teraz, zaś, nadszedł moment wyboru technicznego. Chodzi o wybór CMS (systemu zarządzania treścią), gdyż on towarzyszyć ci będzie na każdym kroku. Wybierając taki system kieruj się, przede wszystkim, jego prostotą i uniwersalnością, a także tym, czy łatwo ulega spolszczeniu, nic, bowiem, nie denerwuje bardziej, jak nieustanna konieczność tłumaczenia w kodach źródłowych. Wśród wielu systemów najlepszym, moim zdaniem, jest WordPress, na którym opiera się ten blog, czy, chociażby witryna Winicjatywy. Odtąd, więc, wszystko, co napiszę o pozycjonowaniu i budowaniu obecności w sieci, będzie pisaniem o WordPressie, chwała, zaś, niech będzie temu, co ów wspaniały CMS wymyślił. I to byłoby, na dziś, na tyle.

Share this:

  • Tweet

Filed Under: polski

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Why donate?

about wine in the world

  • - Wine Spectator |
  • - VinePair Blog |
  • - WineBusiness.com |
  • - Wine Industry Advisor |
  • - Wine Folly |
  • - Vivino Blog |
  • - Natalie MacLean Blog |
  • - Vinography |
  • - Emmanuel Delmas |
  • - Wojciech Bońkowski |
  • - The Academic Wino |
  • - En Magnum |
  • - Fernando Beteta, MS |
  • - The Wine Wankers |
  • - Tim Gaiser, MS |
  • - Wineanorak |
  • - The Jordan Journey |
  • - Sip on this Juice |
  • - Tim Atkin, MW |
  • - Wine Lovers-Barcelona |

Our friends

  • - www.online-tlumaczenia.pl
  • - www.lokoz.com

RSS w12zdaniach

  • Ukraiński dylemat

#winey.pl

Webmaster: 2021 @ winey.pl

  • Home
  • English
  • Polski
  • Français
  • Italiano
  • Castellano
  • Privacy
  • Contact
  • Polish Blogs About Wine

Copyright © 2023 · Agency Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in

Go to mobile version